Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Η Λαιδη Σιτρονελα

Υπαρχει ενα ιδιαιτερο ατομο στη ζωη μου, αλλα οπως οι υπολοιποι φιλοι μπλογκερζ ονοματα δεν λεν και υπολειψεις δεν θιγουν, ετσι και εγω θα την ονομασω απλα Λαιδη Σιτρονελα.

Η Λαιδη Σιτρονελα και εγω γνωριζομαστε χρονια, αλλα ποτε δεν μπορεσα να προσδιορισω το τι ακριβως εκανε την παρουσια της τοσο ελκυστικη στη ζωη μου. Εχω πολλους φιλους με τους οποιους ειμαι πολυ κοντα, αλλα οταν περναω καιρο μακρυα της, ειναι σαν κατι να λειπει. Αποψε, ενω καθομουν στο κρεβατι διερωτομενος για το συμπαν, τη ζωη και τα παντα, μου ηρθε η απαντηση.

Στη ζωη μου χρειαζομαι περιπετεια, πολυ παραπανω απο το νορμαλ. Ειμαι απολυτα εθισμενος σε πραγματα που δεν εχω ξανακανει ποτε, πραγματα αντισυμβατικα η απλα θεοτρελα.

Η Λαιδη Σιτρονελα ειναι το ατομο που μου τηλεφωνησει στις πεντε το πρωι για να με ρωτησει αν μπορω να φυγαδευσω εναν πιγκουινο νιντζα στο ψυγειο μου, no questions asked.

Fuck. Why you no do mitosis?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου