Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο

ΟΚ, ξέρω ότι δεν μπορούν όλοι να καταλάβουν γιατί οι κανόνες αυτοί είναι σημαντικοί, αλλά όπως δεν περιμένω από κάποιον να καταλαβαίνει την χημική αντίδραση που κάνουν τα σκουπίδια του αλλά παρόλα αυτά περιμένω από αυτόν να μην βρωμίζει την πόλη μου, έτσι περιμένω πως και στο internet ο κόσμος θα συμπεριφέρεται κόσμια και θα προωθεί το ιδανικό της επικοινωνίας. Δυστυχώς, υπάρχουν κάποια θέματα που πολύ επιμένουν να τα αγνοούν

1) "Αν μπεις σε αυτή τη σελίδα, οι κότες σου θα γεννήσουν διακοσάευρα!".

Αυτό το βλέπω δυστυχώς παντού. "Αν στείλεις αυτό το email η Microsoft θα σου στείλει λεφτά" ή "Αν μπεις σε αυτή τη σελίδα στο facebook και καλέσεις όλους σου τους φίλους, θα μπορείς να βλέπεις ποιος είδε το profile σου". Δεν δουλεύει, σταματήστε να το προωθείτε, τελεία.

2) Ο ενοχλητικός ρουφιάνος

Κάθεσαι στο γραφείο, και ξαφνικά η κολλητή σου η Μαριγούλα σου στέλνει ένα email με φωτογραφίες από μωράκια ντυμένα σαν λαχανάκια. Το θεωρείς τόσο γλυκό, που πλέον είσαι σίγουρος - για αυτό δεν μπορούσαν οι φίλοι σου να κοιμηθούν το βράδυ, επειδή δεν είχαν δει λαχανομωράκια. Θα πρέπει να το προωθήσεις άμεσα και σε όλους!!! Ετσι βάζεις στο πεδίο "To:" τα emails όλων των φίλων σου. Η φίλη σου η Παναγούλα θα το δεί, και θα το κάνει forward σε ένα άλλο αρρωστάκι, και απο κει σε ένα άλλο, από κει σε άλλο κτλ κτλ, με την ίδια μαλακία να συμβαίνει κάθε φορά. Το απότέλεσμα; Μετά από κάνα μήνα, ο spammer που θα πέσει συμπτωματικά πάνω στο email σου θα έχει στην διάθεση του όλες τις διευθήνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από της Μαριγούλας μέχρι του αμέσως προηγούμενου -μαζί και την δικιά σου. Και μετά αναρωτιέσαι που σε βρίσκουν και σου στέλνου διαφημίσεις για Viagra. Φαντάζομαι ότι εκείνη την αποφράδα μέρα που έκανες email έπρεπε να είχες ρωτήσει πως ακριβώς δουλεύει και να μην υποθέσεις ότι είσαι τόσο έξυπνος που μπορείς να το καταλάβεις δίχως να στο αναλύσει κανείς, αλλά ας κρατήσουμε το ζουμί: όταν στέλνεις κάτι που έχει σκοπό να προωθηθεί και να διαδωθεί, τα emails δεν τα προσθέτεις στο "To:", τα προσθέτεις στο "Bcc:". Αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό, και δεν έχεις την όρεξη να ψάξεις αρκετά για να μάθεις να το κάνεις αυτό, δεν πρέπει να είναι και τόσο ενδαφέρον το email, έτσι δεν είναι;

3) ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΑΜΑ ΒΑΡΙΕΣΑΙ STAY OFFLINE

4)Vargieme toi sostoi orthografya, ta ellhnika k t +fwna

Φυσικά, γιατί ο αναλφαβητισμός και το πνευματικό slacking είναι τα κλειδιά της επιτυχίας. No, really, ποιός θα ήθελε να κάνει κάτι σωστά, την ίδια στιγμή που θα μπορούσε να το κάνει λάθος; Γιατί ξέρεις, τα ελληνικά έχουν "ο" και "ω" μόνο και μόνο για να βασανίζουν εσένα συγκεκριμένα, μην νομίζουν ότι είναι μουσική γλώσσα που οι αλλαγές στον τονισμό προσδίδουν διαφορετικό νόημα στις λέξεις, αυτά είναι προπαγάνδα.

5) Ο Νεύτωνας είχε άδικο

Στο internet δεν ισχύει ο νόμος της βαρύτητας. Ό,τι ανεβαίνει, δεν κατεβαίνει! Προσέχετε τι ανεβάζετε και τι λέτε, και κυρίως ΜΕ ποιούς και ΓΙΑ ποιούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου